SKAMMEN HAR TATT MEG

Categories Hverdag

Det var en ganske rolig kveld i går. Ingen planer, og tok tiden som den kom. Faktisk ble det litt kjedelig ettersom timene gikk, så jeg begynte å forberede meg litt. Snart starter jo jobbingen til eksamen for fullt, men jeg tok et lite tak i går for å se om jeg kunne plukke opp noen tips. Litt notering fikk jeg ned, og så tok jeg med meg twinsa for å hente broderen.

Regnet pisket bokstavelig talt mot rutene på kveldsturen i går. I et slikt vær er det godt å holde seg under tak, og regnet har ikke gitt seg enda. Da jeg våknet i dag tidlig hørte jeg fortsatt regnet sildre utenfor. Hva slags vår er egentlig dette? Det grønne har vist seg, men været er ikke akkurat å skryte av nå. Dystert og trist blir man av regn også. 

Men tilbake til overskriften. I det sist har jeg fått med meg at det er et program som er litt i lyset om dagen. Serien “Skam” fikk jeg først med meg i går. Og jammen har ikke “skammen” tatt meg! Det er jo så utrolig spennende å følge med. Jeg følger ikke med på så mange serier egentlig. Men denne med alle jentene og guttene, hvor noen har litt god kjemi med hverandre, litt småkrangling og sånne ting.. Veldig interessant å se på. Vil ikke røpe for mye, og det er verdt å ta seg en titt for å finne ut. Jeg skal i hvert fall følge med på den videre. 

 

Q; Følger du med på Skam?

11 kommentarer

11 thoughts on “SKAMMEN HAR TATT MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *