DET BLINGSET FOR MEG

Categories Hverdag


 

God morgen til dere alle der ute som er morgenfugler, og allerede har stått opp akkurat sånn som meg. Hvis det hadde hvert opp til meg, hadde jeg vært langt inne i drømmeland fortsatt. Men en litt ekkel drøm fikk meg til å våkne. Og når morgensolen allerede skinte som den store lysspotten igjennom persiennene, da var det ingen andre valg enn å stå opp.

Det er mandag igjen, og for meg pleier jeg alltid å stå opp tidlig for å komme meg avgårde på jobb. Det blingset for meg. Øynene spratt opp ti på syv i dag, klar for en ny dag. Jeg prøvde å forklare at det var rød dag, og at vi alle hadde fri. Men et par timer til med søvn sto ikke til å redde. Jeg var klar for en ny dag. Så da sitter man her en tidlig morgen. Slapper av og bare koser seg mens resten av huset sover.

I dag er det også dagen før dagen. I morgen går salutten løs, og togene vandrer igjennom byen med fin musikk og flotte antrekk. Jeg har ikke lagt noen planer for i dag, så her blir det litt å ta det som det kommer. Så får vi ta det derifra for å få en fin dag. Ønsker dere alle en flott og herlig dag, og at dere kommer i havn med forberedelsene!

2 kommentarer

2 thoughts on “DET BLINGSET FOR MEG

  1. Kjenner meg så igjen! Det er vel noe med det når en alarm er ‘tidsinnstilt’ i hodet at man våkner samme tid uansett hvilken dag det er. Hehe! I lige måde, ønsker deg en fin dag:))

  2. Litt kjedelig å stå opp så tidlig når man har fri og muligheten til å sove lengre. Men det er jo også herlig å få mye ut av dagen ^^
    Måtte du få en fin 16.mai (:

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *