NEGLER TIL 17. MAI

Categories Bilder

Jeg er verken supergod eller profesjonell på dette området, og de beste neglene har jeg heller ikke. Men i dag fikk jeg lyst til å teste ut noe nytt. Noe jeg aldri har prøvd på før. 
 


For et par måneder siden var jeg i grunn avhengig av å farger på neglene mine. Ensfargede negler. Men gikk ikke rundt med hvilken som helst farge. Jeg foretrukket ganske lyse toner, og ikke de knæsje fargene som lyste ut til alle på lang avstand. Men i dag gikk jeg forbi de lyse fargene, og slang på noen harde farger.

 


 

Jeg tok til morgendagens anledning og fant frem fargene i landet vårt. Penslet på med rødt og pirket litt med blått og hvitt. Designet er langt i fra de rette linjene, hvor det er litt småklatter her og der. Men hva så, når man fint kan se hva det er. 


 

Det smarteste trikset jeg kom frem til for å ramme inn et flagg i tre farger, var først å lakke hele neglen rød. Deretter markere et kors med blåfargen, og til slutt pirke inn med hvitt. Så nå er hendene mine pyntet ferdig til i morgen. 
 

10 kommentarer

10 thoughts on “NEGLER TIL 17. MAI

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *