I HIMMELEN PÅ ELEKTRONIKKAVDELING

Categories Hverdag


 

Deilig var det å legge hodet ned på puten i går kveld å tenke på at jeg ikke hadde noe viktig å stå opp til i dag tidlig. Rakk å få med meg en episode med den danske serien Klovn før kroppen var så sliten og øynene var på vei til å bikke helt ut. Men å stå opp i dag tidlig var ikke noe problem, og det var så stille i huset.

Jeg sto opp og fikk laget meg litt mat, men endte ikke så lenge etter ned i sengen igjen. Planer for dagen hadde jeg jo ikke uansett, så jeg la meg til rette og fant frem filmkanalen. Noen ganger, en gang i blant når jeg titter innom kanalen, hender det at det går en fin film. Eller som i dag, en god gammel slager. Jeg oppvokste med mange fine filmer da jeg var liten, og så både Emil, Pippi, Sesam stasjon og alle de kjente filmene fra 90-tallet.

Etter å ha sett litt filmer ble det ikke like spennende lenger. Jeg hadde lyst til å finne på noe. Gjøre noe enn å bare ligge her hjemme. Jeg ville ut. Med bare mamma, lillesøster og meg hjemme tok vi oss en tur til nabokommunene. Først endte vi opp i Stokke. Tok oss en tur til Stokke Senter hvor vi så litt i butikkene som var der. 

Da vi hadde fått nok kjørte vi videre til Sandefjord. Jeg hadde lyst til å ta en tur innom Obs for å se på alt som var der. Jeg liker å gå rundt der og titte på det som er der, og spesielt på en ting. Når du kommer inn i den store butikken kommer det jeg liker nesten med en gang. Jeg var i himmelen på elektronikkavdelingen, og elsker å se på masse duppeditter og den slags varer de har der. Radioer, kabler, belysning, kameraer (ikke at de har de typene jeg liker), personlig pleieprodukter og høytalere.

Og apropos høytalere – i dag kom jeg over en artig sak jeg likte, og som var ganske stilig. Jeg har jo visst at sånt har finnes. Men i dag klarte jeg ikke å gå forbi uten å ta med meg varen. I min handlepose ble blant annet en bluetooth-høytaler med meg. Det var ikke en vanlig høytaler. Den hadde også lys. Ikke bare ett lys, men med flere farger. Jeg måtte kjøpe den, å finne ut hvordan denne var. Og jeg kan jo si at jeg er ganske fornøyd med kjøpet. Fungerer bra gjør den også, og kul å se på ikke minst!
 

5 kommentarer

5 thoughts on “I HIMMELEN PÅ ELEKTRONIKKAVDELING

  1. Har sett noen episoder Klovn…ganske bra :)) Ikke så greie på høytalere og “duppeditter”..men stilige farger og bilder :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *