EN MORGEN FOR SEG SELV

Categories Hverdag

God morgen. Eller morgen og morgen, vi er jo kommet et stykke ut på dagen allerede. Igjen “startet” jeg dagen tidlig på morningen. Hva er det som skjer om dagen? Hvorfor skal jeg bli avbrutt midt i søvnen rundt fem? Jeg legger meg ikke spesielt tidlig, men heller ikke sent. I går kveld var jeg så sliten at jeg avsluttet alt og la meg i senga klokken tolv. Innen en halvtime senere var jeg langt inni drømmeland.

Men en god natt søvn fikk jeg i hvert fall, og nå er jeg opplagt til en ny og fin dag. Nå som det er ferie og fri liker jeg ikke å sprette opp av sengen med en gang jeg våkner. Jeg har jo stort sett ikke noe jeg skal rekke så tidlig på dagen. Så det ble ren sløving i sengen før man fikk kastet seg ut og startet dagen med en god og varm dusj.

Ganske stille og rolig var det i huset da jeg våknet, så lurte litt på om jeg var alene hjemme. Men det var jeg nok ikke. Det viste seg at broderen hadde kjørt avgårde tidligere på morningen. Han er jo stort sett aldri hjemme, og som 18 år og lappen og egen bil, da blir det fort veldig mye farting. Også er jo han andre broren min hos familie. Og lillesøster, hun sover som alltid til langt ut på dagen fordi hun sitter oppe hele natten. 
 

 


 

Så, når det først var så stille og rolig her i heimen, laget jeg meg en god frokost mens jeg så ut på været som hadde kommet. Solen skinner, men bort imellom og rundt omkring finnes det noen skyer. Og vinden den er ikke til å slippe unna. Helt vindstille er det ikke, og bladene på trærne flagrer litt. Så hvilket vær som egentlig kommer i dag, det blir det spennende å se. 

Håper i hvert fall at det blir ålreit vær, og hadde ikke gjort noe om det kom masse sol og varmegrader. Vil ha skikkelig sommer igjen, og ikke det ustabile som er. Håper også at dere har hatt en fin morgen, så ønsker jeg dere en kjempefin sommerdag – uansett vær!

3 kommentarer

3 thoughts on “EN MORGEN FOR SEG SELV

  1. Bra du sov godt da, selv om du våkner så innmari tidlig! Her pøøser det ned, så usj, ikke så mye sommerstemning her… Håper det blir bedre snart! Du får ha en fin onsdag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *