HVA HAR JEG GJORT?

Categories Hverdag


 

Hva skal jeg egentlig si? Det har vært en dag som har gått sin gang, hvor det har blitt fylt inn litt og her og der for å utfylle dagen. Ingen faste planer har jeg forholdt meg til, og det er deilig med slike dager også.

Likevel kom det en spontan idé der jeg gikk rundt i mine tanker. En idé som gikk på forandring. Ikke hadde jeg vært inne på tanken tidligere. Ikke så mye i hvert fall. Men tanken overstyrte meg, og før jeg visste ordet av det var det ingen vei tilbake. 

Håret mitt var nå klæsjet inn av et fargestoff. Hvert eneste hårstrå hadde plutselig fått sin fargeklatt, og jeg sto der og lurte fryktelig på hvordan det egentlig kom til å bli. Endte jeg opp med en rosafarge? En grønntone eller knæsj lilla? Hva som gjemmer seg under denne “søla” som håret mitt er gjørmet inn i, kommer det resultater på litt senere. Hva har jeg gjort?

7 kommentarer

7 thoughts on “HVA HAR JEG GJORT?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *