GRATULERER MED DAGEN

Categories Hverdag


 

Gratulerer med dagen, nå er det endelig helg! Hvor deilig er det ikke å våkne opp om morgen å finne ut at det er siste jobbedagen i uken? Det er noe jeg alltid gleder meg til. Jeg våknet opp og var klar for en ny og fin dag. Klar i hodet og frisk og opplagt. Men da arbeidstimene begynte å renne ut og jeg endelig kunne valse hjem, det var da jeg kjent hvor sliten jeg egentlig var.

Så da jeg kom innenfor dørstokken kunne jeg kaste både ytterklær og sekken, og dermed var det gjort. Fra da har jeg vært plantet i den koselig kroken min. I en stor saccosekk, hotellputa bak nakken og en god og varm dyne over seg. Nå mangler jeg bare en kopp kakao. Men om fristelsen blir stor nok er det ikke så vanskelig å trylle frem. Kanskje du har lyst til å varme deg med et krus du også. Håper uken har vært fin, så ønsker jeg dere en super helg!

7 kommentarer

7 thoughts on “GRATULERER MED DAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *