NÅR DU ER FYSEN

Categories Mat


 

Igjen er det grått og litt kaldt ute. Trærne danser med vinden og bakken er fuktig etter et lite regnskyld tidligere på dagen. Med en dag uten planer ble det derfor en liten jentetur til byen på formiddagen. Det har jo nå vært elleville dager i fem dager, og i dag var siste dagen med litt ekstra salg.

Vi var innom en skobutikk for å finne oss noen par. Det viste seg å være 3 for 2 på absolutt alle parene de hadde. Vi kikket rundt for å se om vi kunne samle sammen tre par. Men gjorde vi det? Vi så i hele butikken på ulike sko. Lillesøster fant seg ingen par, og jeg så på alt som var men fant ingen jeg likte. Men mamma, hun var så heldig å finne seg noen lekre og fine sko. 

Det ble i hvert fall litt shopping, men ikke på meg. Det jeg var ute etter var noen overgangssko som jeg kan bruke nå mellom høsten og vinteren. Enten har jeg joggesko, eller så blir det store og varme vinterstøvler. Jeg har ikke noe som går i mellom der. Og det hadde jo vært kjekt om jeg fant et par som hadde passet til det. Men det var rett og slett ikke noe håp for meg i dag.


 

og med at lommeboken ikke fikk bruk for seg i byen, har den i hvert fall fått bruk for seg i det siste. Jeg er inne i en periode hvor jeg har lyst på en bestemt vare. Og når du er fysen, ja da er det bare å gå litt amok på butikken. 
 


 

Jeg har virkelig sansen for Rislunsj fra Tine. “Unn deg en liten dagdrøm.” Med Rislunsj kan du virkelig slappe av og nyte et stille og rolig øyeblikk. Samtidig som du kjenner smaken på tungen. 
 


 

Fra før har produktet hatt både jordbær- og bringebærsmak – i sine da svarte beger. Men nå har de endret designet sitt. Med hvite begre og en med helt ny smak. Rislunsj med jordbær og rabarbra. Den er faktisk veldig god, men for meg er min favoritt den med ren jordbær. De har også fått en smak med bringebær og blåbær sammen, men den har jeg enda ikke sett i butikken.
 


 

Så er du litt fysen på noe godt en dag, og ikke helt vet hva du har lyst på? Kjøp deg litt Rislunsj fra Tine. Nyt den i ro og stillhet og test ut de nye smakene. Hvilken er din favorittsmak?
 

7 kommentarer

7 thoughts on “NÅR DU ER FYSEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *