HAR DU HUSKET Å STILLE DEN?

Categories Hverdag

Plutselig var vi her igjen. Tilbake til hverdagen, og aller siste dagen i oktober. For det ene – hvor ble helgen av? For ikke å snakke om hvor denne måneden fløy forbi. Det var jo nettopp en ny måned, og i morgen er det et helt år siden november var på besøk her sist. 

Føler rett og slett at tiden ikke strekker like godt til alltid. For eksempel sånn som i helgen. Jeg lot meg legge vekk bloggjobben for et par dager. Hadde lite å skrive om, for ikke å snakke om motivasjonen til å prøve og få til en tekst eller to. Og når man verken har noe som helst å skrive eller “dikte” opp, da lot jeg rett og slett hele jobben ligge.


 

Selv med en stille og rolig helg forsåvidt, har det også skjedd litt. Jeg hadde lite problemer med endringen i hverdagen. Men en ting er i hvert fall sikkert – jeg legger merke til justeringen. For i helgen ble nemlig klokken stilt. Har du husket å stille den?

Ute har det allerede vært helt mørkt en stund. Det er helt svart nå. Men tiden er der fortsatt, bare at den viser en time tilbake enn det den gjorde om lørdagen. Alle klokkene mine har jeg også fått gått over, sånn at alle viser likt. Hadde tatt seg ut om jeg hadde sett på en klokke som var glemt å stille, og jeg hadde kommet på jobb en hel time for tidlig i dag. 
 


 

Men nå som alle klokkene har fått høstendringen sin, går vi nå inn i vintertiden. Sommertiden er slutt og snart går det mot kaldere luft og bakken blir dekket med snø. Greit forsåvidt det, men håper på en mild vinter med lite snø og ikke så kaldt. Men først gjelder det å nyte de fine og flotte høstkveldene!

9 kommentarer

9 thoughts on “HAR DU HUSKET Å STILLE DEN?

  1. Trengte ikke stille den, den stilles automastisk på tv, telefonen og pc 🙂 Kjenner egentlig ikke noe forskjell enda, men sånn er det vel når man er et dovendyr :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *