DEN STORE GEVINSTEN

Categories Hverdag


 


 


 

Det er bittelille julaften og om ikke så mange timer er den allerede over for i år. I kveld har det også blitt en liten bytur, bare for å se om det fantes noe spennende i butikken. I utgangspunktet var jeg vel egentlig ute etter en julegenser, jeg også. De er jo så populære for tiden, så da jeg var i byen tidligere denne uken fantes dem ikke.

Julegenser var ikke å se. I hvert fall ikke sånn jeg var ute etter. Så jeg måtte jo se om det var kommet noe inn, men det var ikke en eneste genser å finne. Jeg får vel bare gi opp, så kanskje jeg får prøve til neste år igjen. De forsvant tydeligvis fort i år, så jeg var ikke like heldig på den fronten.

Da jeg kom hjem i dag lå det også en pakke til meg på sengen. Mamma hadde vært så snill og hentet den store gevinsten min som jeg vant i går. Noe flaks har jeg i hvert fall. Og det var jo kjempefine produkter som fantes i den flotte gaveposen. Gløgg og greier, så nå får jeg kanskje prøve og like gløgg. Julegløggblanding lukter godt syns jeg, så får jeg se om smaken er like god.

Nå i kveld blir det julefilm som står på programmet. Alle tiders Hjemme alene 4. Det er ingenting som kan slå disse filmene, selv om jeg merker at de eldste Hjemme alene-filmene begynner å bli litt kjedelige. Men det er det som er med julen – det blir ikke jul uten Hjemme alene. Ønsker dere en herlig bittelille julekveld!

2 kommentarer

2 thoughts on “DEN STORE GEVINSTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *