RIKTIG GOD JUL

Categories Hverdag

Hvem skulle tro at det ble så stille og rolig med noen timer på jobb? Veldig mange barn har hatt ferie i noen dager allerede, og nå har endelig jeg litt etterlengtet ferie også! Lille julaften er allerede her igjen, ett år siden sist. Kun en liten dag til den store julekvelden og kjenner jeg kan lukte alle de nydelige juleduftene som venter.

Vi klarte og slå sammen et lite julekort med alle oss fire søsknene i år også. Lurere egentlig på hvor lenge vi klarer og få til dette. Vet ikke om det er så mange flere år til. Og bare det å få til årets julekort med alle fire smilende var ikke akkurat feilfritt. Men vi fikk det heldigvis til slutt, i siste liten. Neste år håper jeg vi kan prøve og være tidlig ute med det – noe som var en plan dette året. 

Men nå er det jul igjen, og med det vil jeg ønske alle dere der ute en riktig god jul. Fridagene og ferien er til å nytes, slappe av og lade opp ny energi når det plutselig blir pangstart på nyåret igjen hvor jobben kaller. Får bare håpe at disse dagene ikke går så fryktelig fort, så slenger jeg med mitt julekort for i år.
 

3 kommentarer

3 thoughts on “RIKTIG GOD JUL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *