FLOTTE GAVER UNDER TREET

Categories Hverdag

Jaja, så ble det ikke noe portrett foran juletreet på selveste julaften. Men at det ble en vellykket kveld, det er det ingen tvil om. Vi ble hjemme i år også, men fikk koselig besøk fra både farmor, farfar og bestefar. Koste oss og hadde det veldig hyggelig, både rundt middagsbordet og i salongen.

Nå som jula har vært her og det står fortsatt litt igjen, har det alltid vært en tradisjon å spise ribbe med masse godt ved siden av på selve dagen. For meg blir det ikke jul om det ikke blir ribbe, poteter, surkål, sosisser og full pakke. Men det slo an i år også, og ble en kjempefin dag.

Fine og veldig flotte gaver fikk jeg også. Mye utstyr som jeg kan ta med meg videre på veien. I fjor fikk jeg blant annet sausekjele, tacoskåler i sett og brødrister. Dette var kanskje et tegn på at jeg snart burde flytte ut. Og også i år fikk jeg gaver som var veldig nyttige. Og slike gaver er så koselig å få. Ting som man trenger er veldig kjekt.

Den siste tiden og de siste dagene har det blitt mye ordning og flying for å komme seg i mål med både gaver og annet som må gjøres før en julekveld. Vi stresser oss igjennom hvert år, og plutselig er alt over og det er et helt år til neste gang. Men vi er nok mange enige om at denne julekvelden er en veldig koselig dag – for ikke å snakke om kvelden.

Men nå som alt er over tenkte jeg å vise dere noen av gavene jeg fikk, samt litt bilder av kvelden. Jeg har jo allerede et lite lager av en boks fylt med mange nyttige ting som jeg kan ta med meg videre på flyttefot – når den tid kommer. Men etter at jeg fikk de store gavene i kveld, begynner det å bli ganske trangt med plass for å oppbevare det jeg har fått. Så får vi se hvordan fremtiden blir fremover.
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

5 kommentarer

5 thoughts on “FLOTTE GAVER UNDER TREET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *