LATE JULEDAGER

Categories Hverdag


 


 

Jaja, så ble det noen stille og rolige fridager etter den store julekvelden. Både første- og andre juledag pleier vi å bare sløve og ikke gjøre noe store greier ut av dagene. Derfor har jeg stort sett gått rundt i pysjen hele dagen og bare ligget og sett filmer. Julen er jo fylt opp med mange fine og flotte komedier.

Jeg vet det også er sånn for andre – men for meg er ikke jula den samme uten Alene hjemme. Så her har jeg sett både to, fire, fem og seksern i jula. Jeg er også oppvokst med Olsenbanden, og har sett alle jr. filmene deres. For ikke å snakke om voksenbanden. De gamle gode filmene er noe av de beste jeg liker å se på, så her har jeg plantet meg foran skjermen hver gang de har gått de siste dagene. 

Jeg har også klart å pådra meg en liten forkjølelse inn i miniferien. Kjente det vel egentlig rett før jul at det var noe på vei. Heldigvis er det ikke verre enn som så at det bare er noe nesevirus. Tett nese kan være nokså slitsomt det, og jeg begynner vel egentlig å gå lei. Det gjorde jeg forresten her om dagen, også.

Men selv med late juledager, håper jeg dere har hatt noen fine julestunder. Nå er romjulen i gang og store planer har jeg ikke før den aller siste dagen i dette året. Da er det nyttårsaften som står for tur – og vips, så var dette året borte også. Hvordan har deres juledager hvert?

11 kommentarer

11 thoughts on “LATE JULEDAGER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *