LURER DU PÅ NOE?

Categories Spørsmål


 

Jeg satt akkurat og så i kalenderen da det plutselig gikk inn på meg at det kun er to små uker igjen av januar. Om du spør meg, så lurer jeg veldig på hvor den første måneden har blitt av? Hvor dagene har tatt veien? Og hvor jeg har vært til stedet i det hele tatt?

Ja, jeg har jo fysisk vært der, men om jeg har vært like mye til stede.. Jo, jeg har jo det. Likevel har det bare sust forbi. Jeg gikk også igjennom noen innlegg for å finne ut når jeg hadde spørsmålsrunde sist. Jeg trodde det ikke var så alt for lenge siden. Men da jeg gikk i arkivet og fikk se at det var så langt tilbake i august, da var det på tide å gjøre noe.

Så vi kjører rett og slett i gang med en spørsmålsrunde, bare for å se om det er noe liv i det denne gangen. Det ble nokså få spørsmål som kom inn sist gang at det ikke var en vits i å vurdere om jeg skulle svare på dem. Men om det er noe å bygge videre på denne gangen, så skal jeg vurdere det. Om du i det hele tatt skulle ha noe å lure på, eller bare har lyst til å stille noen spørsmål – kom igjen, kjør på!

3 kommentarer

3 thoughts on “LURER DU PÅ NOE?

  1. Gøy med spørrerunde! Har en selv nå:) vet jo litt fra bloggen din men spør om mye av det forde,hehe 🙂
    Hvor gammel er du?
    Hvor mange søsken har du?
    Studerer du?
    Hva synes du om pels?
    Leser du ofte bøker?
    Hva er ditt livsmotto?
    Hva fikk deg til å starte å blogge, og hva liker du best å blogge om?
    Hva drømmer du om?
    Hvor finner du blog inspirasjonen din fra?
    Hvilke blogger leser du?
    Randome spm:) haha. Er værtfall spm. Er så typisk at man får spm ellers, også når man faktisk har spørrerunde får man nesten ingen..
    Skriver fra mobilen så husker ikke om jeg skreiv bloggnacney mitt haha. Hilsen Janne/myonlinediaryy

  2. Hva er din hobby?
    Hva har du lyst å bli?
    Drømme jobben din?
    Hva er fav maten din?
    Noe du kunne tenke deg som du heller hadde gjort annerledes enn det du gjøre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *