DU MÅ RINGE MEG

Categories Hverdag


 

Du vet når du venter på noe godt? Når du venter på at noe fryktelig spennende skal skje, og som du gleder deg masse til. Kroppen får kjenne på følelsen av å glede seg til noe. Og jeg, jeg ser virkelige frem til det.

Jeg venter nemlig på akkurat deg. At en dag, da må du ringe meg. Telefonen er med meg overalt, og spesielt i går og i dag har jeg sjekket anropsvarselet opptil flere ganger. Mer enn normal, bare fordi jeg venter på at du skal gi meg beskjeden som jeg ser frem til.

Meldingsboksen har blitt tastet inn på flere ganger den også, bare for å se om du ville nå meg der. Jeg hadde et håp om at du i hvert fall ville ha tak i meg i dag, men nå som store deler av dagen har gått, og kvelden nå begynner å slå seg til ro, tviler jeg på at du har hatt lyst til å ringe meg og heller har glemt meg i dag.

Jeg får vel senke forventningene litt, men har et stort håp om at i morgen, da vil du plinge på meg med å dele den fantastiske nyheten jeg har vært på leit etter lenge.

Du må ringe meg. Gi meg et vink at jeg endelig kan komme bort. Møte deg, for så å ta deg med hjem. Kunne bruke deg – bruke deg til akkurat det du er å brukes for. For nå, nå savner jeg å ha en sånn som deg!

2 kommentarer

2 thoughts on “DU MÅ RINGE MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *