SPØRSMÅLSRUNDE

Categories Spørsmål


 

Jeg kan aldri få sagt det nok ganger. Ute springer våren, og det er helt fantastisk. Nå som naturen forandrer seg så mye, og vi menneskene våkner mer til live av solen som skinner, så tenkte jeg å sette det hele i gang.

For ikke så lang tid tilbake prøvde jeg akkurat det samme. Jeg kjørte i gang en runde hvor dere kunne stille meg hva som helst av det dere lurte på. Dessverre kom det nokså få spørsmål inn at jeg ikke lot meg ta tid til å svare på det lille jeg fikk.

Så, i dette innlegget er det mulighet for å stille så mange spørsmål dere bare vil. Om dere ønsker svar må det komme inn over to håndfulle luremus – helst enda flere om det skal bli noe spennende å svare dere der ute. Spørsmålsrunden er nå i gang, og enten i helgen eller i påsken så kommer jeg til å svare på det jeg har fått inn.

8 kommentarer

8 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE

  1. Har du dyr?
    Favoritt farge?
    Har du tatovering?
    Hund eller katt?
    Cola eller pepsi?
    Jeg har også spørsmålsrunde så om du har noen spørsmål til meg så gjerne kommenter det på min blogg

  2. Hva gjør du på fritiden?
    Er du ofte med venner?
    Spiser du sunt?
    Hva er favorittmiddagen din?

  3. Er du opptatt av mote?
    Hvor mange søsken har du?
    Er du fornøyd med livet ditt?
    Hvordan syns du studiene dine har vært?
    Var det best å studere eller jobbe?
    Hvorfor vil du jobbe med barn?
    Hva er din største drøm?
    Hvor mange barn vil du ha?
    Ønsker du å gifte deg?
    Er du eller søsknene best til å lage mat?

  4. Har du piercing?
    Hvilket av søsknene dine liker du best?;)
    Hva er planene dine for sommeren?
    Hva ønsker du deg til bursdagen din?
    Hvem ville du byttet liv med, om du kunne?
    HVa er favorittbyen din?
    Hvor var du sist i syden?
    Hvor lenge siden er det du sist var i syden?
    Syns du at du har god inntekt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *