DER KOM DU

Categories Hverdag

For en dag, og for et vær! Ikke skulle jeg tro at det var fredag da jeg sto opp i dag tidlig. Syns det nettopp var starten på en helt ny uke, og nå sitter jeg plutselig her og har tatt helgen. Ja, for jeg har ikke ferie. Ikke riktig enda, for her skal det jobbes et par dager til før en skikkelig uke med fri skal nytes.

Jeg har ikke stort på hjertet i dag, men kan jo minne om at hvis dere skulle ha noen spørsmål dere skulle lure på, så kan du legge dem igjen her. Hadde vært litt spennende å svare dere om det kom inn litt flere – så det er bare å stille i vei.

Nå som finværet er her, med sol og mange plussgrader, har jeg kunnet slikke litt sol på den bleke kroppen etter en mørk vinter. Det skal bli godt å få flere slike dager, og jeg ser mer og mer frem til ukene og månedene som kommer. Her gjelder det å nyte hver eneste time og stråle man kan få av godværet.

Men grunnen til at jeg stakk innom her i dag var først og fremst for å ønske dere alle en riktig god helg! Noen har kanskje tatt seg påskeferie i dag allerede, og noen skal kanskje jobbe noen dager til. Uansett – i dag var dagen, og der kom du. Sesongen for sjekke fellen hver dag som jeg har lagt ut er nå i gang, og krypene strømmer til. Jeg snakker om selveste stålormen. 

Nå vet jeg ikke hvor mange år jeg har holdt på med dette. Jeg vet i hvert fall at lidenskapen for småkryp og andre kryp har vært stor helt siden jeg var i barnehagealderen. Husker jeg hadde med en måkeunge i en pappeske til barnehagen en gang, bare for å vise den frem. Og redselen for dyr har aldri vært der.


 


 


 


 

18 kommentarer

18 thoughts on “DER KOM DU

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *