ROSA SKY MED KJÆRLIGHET

Categories Hverdag


 

Jeg vet ikke om det har noe med dagens vær, eller om det kan skyldes helgen å gjøre – men i dag er jeg helt ute! Kroppen er sliten og tankene svirrer rundt, og mest av alt skulle jeg ønske at en rosa sky med kjærlighet var tilgjengelig.

Helgen har i hvert fall hatt mye å henge de små fingrene i, hvor den ble fylt med hendelser som bare var fine. Og ikke minst stunder som fenget et aktiv femåring. 

Hodet er helt dødt – det kjennes i hvert fall sånn ut. Heldigvis lever tankene hvor det svirrer en masse spørsmål, forventninger, spenning og nervøsitet. Alt egentlig. En ny uke har også fått sitt startskudd, den aller siste ferieuken for i år denne sommeren. Jeg vet i hvert fall at de siste dagene skal brukes godt. Jeg skal i det minste prøve. Samle masse av energi, for det trenger jeg!

5 kommentarer

5 thoughts on “ROSA SKY MED KJÆRLIGHET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *