OVERRASKENDE SJOKKERT

Categories Hverdag


 

Opp til gleder, opp til sorger opp å si god morgen Norge. Ja, for hvor skal jeg egentlig starte denne gangen da? Det går nesten ikke an å se for seg hvor uendelig mange tanker som svirrer rundt meg akkurat nå. Tanker som handler om både det ene og det andre, og enda litt til. Jeg skulle bare hatt en nål. Stikket hull på det hele sånn at alt forsvant. I hvert fall sånn for en liten periode. For tro meg, det er ikke bare bare dette her.

Ferien gikk overraskende fort. Det ordentlig sommerværet gikk overraskende fort over, for nå er ikke gradene over tjuefem og nærmere tredve. Litt deilig på en måte, å slippe den intense varmen. Men jeg ble også overraskende sjokkert over hvor fort gårsdagens tanker sprette seg i tørt gress! På bare et par timer var dette innlegget vist over hundre ganger, og da kvelden kom var tallet så høyt at jeg trodde det kom til å sprenge. Det var da et høyt sidevisningstall fra det som er vanlig.

Noen av mine tekster skiller seg selvfølgelig ekstra ut, og er kanskje litt mer interessante å lese. Men at disse ordene skulle vekke så mange, hadde jeg ikke trodd. Men for all del – det er veldig moro å se at det jeg deler når ut til dere flotte menneskene, og at det skjer litt ekstra en gang i blant. Vi kan derfor runde av juli med et smil om munnen.

6 kommentarer

6 thoughts on “OVERRASKENDE SJOKKERT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *