DETTE MÅ JEG SPØRRE PERNILLE OM

Categories Spørsmål


 

Etter om og men, frem og tilbake om hvor jeg nå har tankene mine, så kommer jeg ingen vei med å formulere meg med kloke ord i dag. Eller kloke og kloke. Er det så klokt det jeg egentlig deler? Har vel fått tilbakemeldinger om at det jeg formidler er bra – i hvert fall når det kommer til å formulere meg.

Uansett så tenkte jeg at det var på sin plass med en ny runde igjen. Jeg hadde tross alt en spørsmålsrunde sist i april, og noe kan jo ha forandret seg på den tiden etter, og nye lesere har strømmet til. Helt tom for tema er jeg også, så kanskje dere har noen ønsker om hva dere vil jeg skal skrive om? I så fall har dere nå muligheten til å spytte ut det dere måtte ønske.

Sitter du med noe på hjertet? Er det noe du har gått over lengre tid å lurt på “Dette må jeg spørre Pernille om”? Nå trenger du ikke å nøle lenger. Nå er det bare å pese på med det dere måtte ønske og føle for av spørsmål, og du skal deretter få svar tilbake litt senere. 

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE MÅ JEG SPØRRE PERNILLE OM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *