PAKKE I POSTEN

Categories Hverdag


 


 


 


 


 


 

Da jeg endelig kunne sette meg ned, uten en eneste henvendelse fra barn da jeg var på jobb i dag, hadde det tikket inn en melding til meg. En beskjed om at nå var alt klart. Jeg hadde fått pakke i posten, men måtte hente den selv. Akkurat der og da gledet jeg meg som en liten unge, men visste selvfølgelig hva som ventet på meg.

I helgen la jeg inn en bestilling. Jeg kom over noen plagg på nettet, noe som skapte nysgjerrighet hos meg til å klikke dem hjem. Og så var det gjort. Pakken ble røsket opp, og plaggene måtte prøves. De satt som et skudd, og var verken for små eller for store. Og jeg elsket dem!

Selv syns jeg dem er fine, og stoffet i dem passer perfekt til perioden vi nå er inne i, og månedene fremover høsten. Jeg har ikke hjerte til å sende dem tilbake, så nå skal temperaturen min klare og holde seg på topp når kulden begynner å snike seg på. Håper jeg i hvert fall. Om du er interessert i dem du også, så finner du den første her og den andre her.

15 kommentarer

15 thoughts on “PAKKE I POSTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *