TOPPEN ROPTE ETTER MEG

Categories Hverdag


 


 


 

Utrolig men sant, men nå roper og skriker helgen etter meg, og jeg er så klar for et par dager med fri. Det skal bli så godt å få en ørliten pause fra den hektiske dagen, men først venter det atter en morgendag på jobb med alle de fantastiske og skjønne små før jeg kan slenge beina på bordet!

Men det var ikke derfor jeg valgte å stikke den lille snuten min innom her i kveld. Egentlig hadde jeg lyst til å trekke meg helt tilbake, for så å komme sterkere inn når helgen kom.
Om jeg klarte å la være? Nei, for det resulterte i at jeg nok en gang slang sammen litt bilder og tekst for å få til et innlegg for dere.

For det var nemlig sånn at jeg hadde lyst til å vise dere noe. Når jeg ser tilbake for to dager siden klarte jeg å komme meg ut av dørene her. Det hadde vært en lang dag med jobb, og i ukedagene sitter jeg som regel hjemme de timene jeg har før senga roper, i mine egne tanker og underholdninger, bare fordi jeg er sliten og ikke orker noe.

Men når jeg blir dratt med ut på en liten bytur midt i uka, da klarte jeg ikke å si nei denne gangen. Så da var det ikke noe annet valg enn å slenge den eldre kroppen sin til kjøpesenteret for å titte litt i butikkene. Ingen planer for shopping hadde jeg, men likevel ble det med meg et par poser eller tre hjem. Da jeg valgte å gå innom en av de faste butikkene, så var det faktisk sånn at toppen ropte etter meg. Så da hadde jeg ikke noe valg da, og kortet måtte chippes

14 kommentarer

14 thoughts on “TOPPEN ROPTE ETTER MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *