HER VIL JEG BO

Categories Hverdag

Tiden står aldri stille lenger, og det har den forsåvidt aldri gjort heller. I mitt bittelille hodet går det tusenvis av ord og morsomme setninger igjennom, og jeg har bare lyst til å skrive. Men det er et lite problem – jeg orker ikke. Jeg er for sliten til å bruke energien på å ordlegge meg, men vil likevel vise dere noe.
 


 


 


 


 


 

I går fikk jeg nemlig somlet meg en liten tur ut av huset sånn etter at jeg hadde kommet hjem fra jobb og landet litt. Det fristet mer enn gjerne å bare bli liggende i sine egne drømmer, men luftingen var godt det også. For det ble nemlig en tur innom “alt-mulig-butikken”, Europris. For meg er det litt som en søppelbutikk, hvor dem har de såre utvalgene. Men faktisk er det en del bra der også.

Tidligere i måneden så har jeg vist dere at det er produksjon av nytt kaninbur. Det står enda ikke ferdig, men satser på at det snart kan flytte inn en kanin der. På butikken kom vi over dette lille huset på tre bein, som egentlig er laget til katter. Av ren spontankjøp ble denne “katteverden” av et lite rom med meg hjem, noe som jeg får se om jeg får bruk for i det nye kaninburet.

Jeg kunne ikke la være å teste ut den lille hybelen for kaninen, og han satt ganske godt inne i hulen. Jeg håper han kan kose seg med den når alt er på plass, og om den passer inn. Det er det bare å vente og se. Men det tydet på for lille ulldotten at “her vil jeg bo”. Så da blir det spennende å se de neste ukene da.

2 kommentarer

2 thoughts on “HER VIL JEG BO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *