HER SER DERE BAKDELEN

Categories Hverdag


 

Det er nå to uker siden det store prosjektet startet, men syv uker har gått fra den dagen vi fikk materialet i hus. Egentlig hadde jeg helt andre planer for dagen, utenom å leke litt snekker igjen. Plutselig har jeg fått en spontantanke om å inngå et nytt møbel på rommet, som har litt mer lagringsplass. Men jeg har ikke funnet akkurat det jeg ser etter, så orket ikke å reise rundt å lete i møbelbutikker likevel.

Istedenfor har det derfor blitt mange timer med både hammer og spiker i hånden, samt måling og saging på benken. Første gangen vi fikk startet på prosjekt kaninbur, så fikk vi opp grunnstammen. Andre økten fikk vi slått på plass gulvet. Men i dag fikk vi dratt frem plankene igjen og bygget opp vegger.
 


 

Vi har fått gjort veldig mye i dag, og nå er det ikke stort som står igjen. Jeg har også fått vært og kjøpt plater, så nå har buret fått seg helt nytt tak også. Mange timer av dagen har gått til snekkerarbeid, så i morgen håper jeg i det minste at det blir oppholdsvær sånn at vi kan fortsette arbeidet. Det som nå står igjen er nettingen, en liten trapp ned til underetasjen og et inngjerding der. Jeg ser fortsatt for meg at dette kan bli veldig bra!
 

Her ser dere bakdelen av kaninhuset.
 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “HER SER DERE BAKDELEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *