DERFOR REISTE JEG INNOVER TIL IKEA

Categories Hverdag


 

For en dag, og jeg er så glad for at det nå er over. For plutselig var det slutt på arbeidsuken, men likevel var det mye å henge fingrene i følte jeg da man måtte yte på best mulig vis for å gjennomføre timene på jobb. Du kan si det var godt å slenge beina høyt da man endelig kom seg hjem. For nå var det helg!

Men det ble ikke en vanlig fredagskveld sånn som det pleier. Ikke mange timene etter at jeg hadde fått landet med øresusen og stemmene jeg hadde i hodet, så var det å komme seg avgårde. Jeg tok meg en tur ut, kjørte avgårde langs motorveien og innover mot Oslo denne fredagskvelden.

Egentlig har jeg hatt et ønske veldig lenge, og har den siste tiden vært på utkikk etter noe helt konkret som jeg kunne fylle rommet mitt med. Det skal sies at jeg har ganske mye. Jeg har det største rommet i huset, hvis vi ser bort ifra stuen. Med andre ord har jeg kanskje en liten overdose med unødvendig skrot som tar plass.

Eller skrot og skrot. Vet ikke helt om det er det, men nå som jeg har begynt å lagre på ting de siste årene, av gaver jeg har fått og annet jeg har kjøpt inn som jeg kan ta med meg videre når den tiden kommer at jeg flytter ut, så hadde jeg behov for en annen løsning på oppbevaringsplass. 

Det var ikke så mange løsninger jeg kunne endre på for å få oppfylle og gjøre noe ut av denne muligheten. Derfor reiste jeg innover til Ikea i går kveld. Innover tok jeg med meg pappa på tur, og uten en tid vi måtte rekke, så brukte vi akkurat den tiden vi ønsket og stresset oss ikke igjennom avdelingene på det store stedet.

Det var masse å se på, og for meg kunne jeg brukt flere titusener av kroner der i løpet av en kveld. Det er så masse fint, og så mye som jeg skulle hatt. Men det jeg var ute etter og som jeg tok med meg hjem var denne flotte og enkle reolen som jeg ble kjempefornøyd med.
 


 


 


 

Falt veldig for de sorte stoffkurvene til å ha inni, og med et lite avbrekk fra hele løsningen så puttet jeg inn to kurver. Så da vi kom hjem rundt elleve tiden i går kveld, så var det rett på med skrutrekker og hammer for å få den flatpakkede reolen opp og stå. Dette møbelet kan også stå opp andre veien, men i og med at jeg skulle bruke det som et møbel til å ha TV’n på, så var det denne løsningen jeg gikk for.

Klokken ble nokså mange i natt. Var vel ferdig med montering og alt på plass da tiden nærmet seg rundt ett. Jeg elsker å sette sammen møbler og sånt, og var blant annet med på å sette sammen skap og sånne ting da vi pusset opp både badet og kjøkkenet for noen år tilbake. Så er det noe jeg kan, så er det å dette.

5 kommentarer

5 thoughts on “DERFOR REISTE JEG INNOVER TIL IKEA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *