Å FÅ NOE TIL SAMLINGEN SIN

Categories Hverdag

Jeg blir like overrasket hver eneste gang. Jeg vet så godt at den kommer, og at den flyr like fort når den plutselig er der. Men nå er atter en helg ved sin ende, og i morgen venter en ny og spennende uke. Hva den vil bringe, det er det bare vente og se.
 


 


 

Ellers har denne søndagen blitt brukt til å feire et par bursdager. Siden det bare er femten dager mellom lillebror og min sin bursdag så pleier vi alltid å slå oss sammen når det kommer til familiebursdager. Så i dag klarte vi å samle den lille familien vi er, og koste oss med god mat, kaker og hyggelig selskap.

Til middag ble det derfor en kjempegod kyllinggryte med ris ved siden av. Det falt veldig i smak, og det er til og med en god del rester igjen. Derfor har jeg klart å sikre meg litt jobblunsj også. Jeg kjenner veldig på det at jeg er rimelig lei lunsjene mine som jeg har med meg på arbeid. Det går som oftest i de tørre brødskivene, eller de kjedelige knekkebrødene. Så når man først har middagsrester stående, da er det lov å unne seg noe godt innimellom.
 


 


 


 

Selv med en liten familie, så blir heller ikke gavebordet så innmari stort. Jeg syns det er veldig koselig med besøk, og at det skjer litt. Så gavene som jeg nå har fått setter jeg pris på. Shampoo og penger ble jeg fornøyd med, men ekstra stas var det å få noe til samlingen sin.

Jeg har nemlig fått sansen for merket Poul Pava. Jeg har aldri hatt noe spesielt som jeg har spart på tidligere. Men siden jeg nå har kommet så langt opp i årene at det mest sannsynlig er snart på tide å flytte ut i løpet av de neste årene en gang, så er det veldig kjekt å ønske seg noe som man kan ta med seg videre til neste fase i livet.

Jeg har allerede fått litt ting og tang i denne serien, og syns tegningene deres er veldig fine. Men så er det mye annet fint også, selv om jeg har hengt meg litt opp i akkurat dette. Ellers er jeg veldig fornøyd med dagens feiring, og nå skal kvelden brukes til å senge skuldrene og lade opp med ny og frisk energi til atter en ny uke.

4 kommentarer

4 thoughts on “Å FÅ NOE TIL SAMLINGEN SIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *