DET HAR BLITT MYE SHOPPING, MEN DETTE TRENGTE JEG

Categories Hverdag


 

Du vet de gangene det foregår utrolig mye oppi det bitte lille hodet? Som nevnt hadde jeg en stor overdose av det i forrige uke. Heldigvis har det sluppet ganske mye, men har kjent litt at energien ikke har vært helt på topp likevel. Men nå er det helg, og den skal bare nytes til akkurat det man har lyst til – og mest sannsynlig samle ny energi.

Her i går kom jeg meg faktisk en tur ut. Ut i den store verden for å senke skuldrene og puste litt i en ellers hektisk hverdag. Jeg var likevel blant mange folk, for turen endte til byen og kjøpesenteret. Utrolig nok ble kortet dratt denne gangen også, og det har blitt mye shopping, men dette trengte jeg.


 


 

Jeg har en smule anelse om at vinteren kan være rett rundt hjørnet om vi er uheldige. Jeg er ikke klar for snøfall. Og kommer jeg noen gang til å bli glad i snø generelt? Jeg liker å holde meg på en bar bakke, så håper at det ikke blir en vinter med så mye snø. Men uansett – før bakken blir helt hvit så trengte jeg noen sko som var litt varmere enn de gode joggeskoene jeg bruker. Noen overgangssko var det jeg var ute etter.

Jeg hadde et par i fjor, men da våren kom tidligere i år måtte jeg dessverre kvitte meg med dem og la avfallet få et par nye og brukte sko. De var rett og slett godt brukt, og holdt ikke stort på varmen lengre. Derfor har jeg nå hamstret inn et splitter nytt par som skal ta over denne overgangssesongene.

Merket på disse type skoene er Edit, og jeg var så heldig å finne dem hos Eurosko. I den butikken pleier de å ha relativt høye priser, i hvert litt over den prisklassen jeg er ute etter. Men overraskende nok så kom jeg over disse til en rimelig og ganske bra pris til å være sånn sko syns jeg. Så nå skal de bare impregneres, og så kan de tas i bruk.

5 kommentarer

5 thoughts on “DET HAR BLITT MYE SHOPPING, MEN DETTE TRENGTE JEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *