VIL DU SE MOTIVET?

Categories Hverdag

En stille og veldig rolig dag. En dag hvor man ligger på latsiden for å gjøre minst mulig, når man egentlig har tusen ting som man skulle fått gjort eller hadde hatt lyst til å gjøre. I et dårlig humør ble jeg da dagen startet med å titte ut av vinduet fordi jeg skimtet noe rart bak bokstavene i vinduskarmen. Snøen dalte ned, så jeg krøyp under dynen til det hele var over. Ga seg heldigvis fort.


 

Men siden jeg gjerne skulle hatt mer fargerike flater og snøfrie veier, så får jeg bare holde tålmodigheten inne i noen uker til. For da håper jeg at denne snøen smelter bort. Snø er moro det, for barna og når vi kan få lov til å være litt barn igjen selv. Utenom det er den bare i veien, og jeg gleder meg til å legge bort de varme vinterklærne.

Siden helgen nå er snart i slutten av sin ende, så syns jeg det var på tide å vise dere månedens siste innkjøp. Vi er kommet over halvveis i februar allerede, og før vi vet ordet av det så er vi plutselig kommet enda lenger ut i året. 

Da jeg startet helgen med å ta med meg min lillesøster ut for å spise, hvor det var det eneste som var planlagt da vi var i byen, så klarte jeg ikke å lure meg unna med å ta turen innom noen butikker. På min plan hadde jeg ikke noe jeg verken trengte eller hadde behov for å kjøpe. Men når jeg kjenner søsteren min såpass godt, så kommer jeg sjelden tomhendt hjem fra kjøpesenteret når hun er med.


 


 

Jeg kan være veldig kresen på klær. Så for å få det jeg helst vil ha så må jeg nesten shoppe alene. De gangen jeg da har med meg lillesøster på slep, da blir det ofte til at jeg går utenfor min komfortsone og kjøper det hun syns jeg burde gå med. Men tro meg – mye hun velger blir lagt tilbake også.

Store shoppingen ble det ikke denne gangen. Men noen gensere fikk lov til å bli med meg hjem etter middagen på fredag. Jeg har et lite problem i kroppen, så det er ikke alt jeg går med når jeg er ute. Men disse toppene over her passer ypperlig til bruk, og det ble enda en overdel til med i handleposen. Og tenkt å få tre gensere til prisen på den ene, bare fordi det var salg?
 


 

 

Vil du se motivet?

 

 

 


 

Likte dem egentlig ganske godt. Problemet er bare nå at klesskapet snart ramler fra hverandre fordi jeg har så mye klær igjen – etter at jeg fikk tatt et skikkelig røsk der for snart et år siden. Må kanskje gå igjennom klærne mine snart igjen, for jeg har en del som jeg ikke bruker. Det er bare det at jeg kjøper klær fordi jeg syns dem er fine. Så bruker jeg dem noen ganger, og etterpå blir dem bare liggende. Kan det ligge en liten svakhet i bildet på denne biten, tro?

4 kommentarer

4 thoughts on “VIL DU SE MOTIVET?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *