JEG GLEDER MEG VELDIG MYE

Categories Hverdag

Du vet kroppen reagerer på et eller annet når du har gått rundt med rusk siden påsken. Lufteapparatet mitt i ansiktet har virkelig fått kjørt seg, og faktisk her om dagen prøvde jeg å søke meg frem til hvor mye som egentlig produserer i nesene, og hvorfor det kommer enda mer når man blir forkjølet. 

Men for ikke å skravle så mye inn på det, så er det alltids muligheter for å finne ut av det selv om man skulle være nysgjerrig. Uansett er jeg bokstavelig talt lei alt som har med forkjølelse å gjøre. Heldigvis kan jeg puste mer normalt igjen, men nå er det hosten som plager meg mest. Og hvordan er det egentlig å være fri for symptomer av små bakterier, og attpåtil ha ekstra mye overskudd? Det er det lenge siden jeg har kjent på.

Det skal sies at jeg er utrolig sjelden syk, selv om jeg har hatt flere runder med små retter av virus. Men det er vel sånn det som oftest blir når man jobber med så mange mennesker. Små mennesker som har hele livet sitt foran seg for å utforske verden.

Og når vi først er inne på utforsking, så er jeg rimelig klar for det jeg nå har foran meg. Jeg kan si jeg gleder meg veldig mye, og jeg kjenner på hele meg at jeg trenger det. Hva det nå enn er som jeg snakker om skal dere få lov til å vite. Men ikke helt enda. Ikke akkurat nå. Men senere. Kanskje jeg deler det om noen dager, eller i løpet av noen uker. Uansett skal det deles.
 


 

Kan si jeg føler meg litt som de damene her. “Tusvik inn til Tønne. Har du tatt med de riktige rekvisittene som trengs?”. “Tønne inn til Tusvik. Alt er på stell. Jeg klarte å komme meg unna både VG-mannen og resten av pressen.”
“Pernille inn til Virus. Kan du snart komme deg bort?” “Virus inn til Pernille. Det er dette som er jobben min.”

1 kommentar

1 thought on “JEG GLEDER MEG VELDIG MYE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *