JEG ER I FORM

Categories Hverdag

I et stille hjørne sitter jeg ofte i mine helt egne tanker. Jeg tenker opp og ned i mente, og jeg grubler ofte over når ballen i luften skal få bevegelse på seg etter å ha stått så mye i ro. Jeg funderer flere ganger om dagen om hva som kan være fengende å skrive om, men også for andre å lese. Men mest av alt for min egen del at jeg kan leke med tekst.

Etter at jeg kom hjem fra en helt fantastisk tur på hytta og fikk utforsket fjellet, så har jeg nå brukt noen dager på å lande. Etter at jeg gikk flere hundre meter opp mot toppen, så skal det sies at jeg kjente det dagen etter av hva jeg hadde gått igjennom. Heldigvis ble det ikke så store plager at jeg fikk problemer å gå, og det ble heller ikke synlig for andre. Det slapp også taket ganske fort.

Veien var lang, men for en utsikt!
 

Veldig heldig med været var vi da vi kunne nyte solfylte og varme dager. Og jammen kan vi fortsatt gjøre det. Vi har vært bokstavelig talt utrolig heldig denne måneden. Mange fine og varme sommerdager, og det er bare å håpe på enda flere av dem. Når tempetaturen nå ligger opp mot tredve grader, da er det varmt. Men vi har ingenting å klage på.

Selv om det lille støtet som la seg i både rompe og lår etter fjelltrimmen i helgen, så er jeg ikke blitt noe latere. Jeg trasker stadig frem og tilbake, opp mot flere ganger om dagen. Flere meter med skritt setter spor, og flere timer om dagen kan nytes i solen i dette sommerværet som griper seg fast over oss. Med andre ord – jeg er i form!
 

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG ER I FORM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *