Å RAPPE DEN MED MEG

Categories Hverdag

Har du noen gang tenkt på hvorfor et eller annet skulle være så vanskelig? Hvorfor det ikke skal være like lett som det høres ut, men hvor tiden plutselig finner ut at nå skal den virkelig slå hardt til på stortromma.

I det siste har det nemlig surret en liten tanke midt opp i alt hverdagen har å by på, og som hverdagen sluker til seg. Ikke at det har skjedd noe som har overrasket noe veldig i det siste. Men etter at vi fikk rullet oss over og inn i september så har tankene nærmest knust tankestrengene.

Hvorfor er det som oftest alltid slik? Det er vel ingen hemmelighet at man nærmer seg et år eldre, og at jeg har mange flere ønsker fordelt utover året. Jeg skulle gjerne slått løs med pengebruken både på det ene og det andre, men når bursdagen kommer og man står midt oppi for å kunne legge frem alle ønskene sine til andre, ja da er dem som oftest helt borte.

Andre som har det sånn kanskje? Lista er lang ellers, og når den må tas frem er det knapt noe på den. Uansett, nå har jeg fått ordnet meg en bursdagsgave til meg selv, fra meg selv i år også. Nå hadde man jo god grunn til å unne seg noe man absolutt hadde lyst på.

Jeg har vel vært på jakt etter det perfektet jeg har lett etter i en liten stund, og endelig skulle det klaffe for meg. For nå har jeg endelig funnet meg en helt ny jakke som jeg falt helt for, og som jeg likte mye mer enn alle de andre få jeg har sett tidligere.

Fra før av har jeg en lignende jakke som er svart. Den er mye brukt, godt likt og fortsatt like fin. Men jeg ville oppfriske denne type jakken, og da jeg kom over denne her sånn plutselig egentlig da det ble en ettermiddagstur innom Obs, hvor det alltid er spennende å titte rundt. Så jeg kunne ikke annet enn å rappe den med meg.

Og med hette og greier, og en veldig fin farge som passer til alt. En lett overgangsjakke som er lett å ha på, og ikke minst behagelig. Bare det å slenge på seg denne om man skal ute på et kort lite ærend, eller noe annet som den egner seg til så er denne jakken helt ypperlig. Gjett om jeg gleder meg til å bruke denne mye. Så dette ble årets gave både til og fra meg selv i år.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *