DEN LILLE FOTOSAFARIEN

Categories Hverdag

Mørket har for lengst slukket lyset, og høststemningen har falt til ro innendørs. Som fleste andre søndager har det også vært en ganske rolig dag, hvor man har latt seg samle opp med ny energi for å kunne hoppe inn i en ny uke med nye muligheter når den komme igjen her allerede i morgen.

Ikke nok med at man har kjent litt på kroppen om hvilken dag det har vært i dag, så ble jeg fristet til å kunne vandre en liten tur ut da jeg fikk se hva som befant seg i luften store deler av denne dagen her.

Ja, for hele denne dagen har vært helt tåkete. Et lag av et luftbelegg har svevet mellom himmel og hav, og jeg så for meg noen kule bilder som man kunne legge inn i det store albumet med alle de andre minnene man har.

Med kamera slengt rundt seg og på en vei man vandret frem og tilbake for å finne noe spennende å ta bilder av, så ble det i hvert fall noe ut av den lille fotosafarien.

Litt spennende motiver fant man på den korte turen, men jeg merket at inspirasjonen ikke var like stor som jeg håpet på. Men som man sier – litt er i hvert fall bedre enn ingenting.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *