EN LITEN MOTIVASJON

Categories Hverdag

Alle fugler små de er, kommer nå tilbake. Eller vent nå litt. Det stemmer jo ikke med tiden vi er inne i nå, selv om man kan se flere fugler henge i små grupper og en etter en flyr rundt for å finne den riktige veien.

I det siste har det vært flere flokker som har samlet seg for å utforske siste tiden av byen i fugleperspektiv. Og tiden er vel nå inne for at sjansen er stor for å se enda mer av det. Det blir nok nærmest fuglespetakkel rett før de reiser til varmere strøk, men det er bare koselig når de nå snart vender nebbet sørover.

Selv skulle jeg gjerne hengt meg på, for fristelsen er stor for å oppleve varme gjennom en kald vinter som er rett rundt hjørnet. Tenk det, vinteren er her allerede, om kort tid hvis den kommer. Og siden sist så har man også klart å rulle seg innover i årets nest siste måned, nemlig november. Hvor ble tiden av?

For ikke å snakke om inspirasjonen som man sårt lengter etter. Nå har det gått flere dager hvor jeg har hatt lyst til å la fingrene springe over tastaturet her, men alt for lite innhold har vært tilstede for at jeg har klart å hoste opp noe.

Ikke er jeg riktig sikker på hva jeg vil med alle de ordene og setningene her som kastes ut heller. Kanskje en liten motivasjon til å kunne få enda mer glede over å bygge opp tekster sånn som jeg liker. Får prøve og fly sammen med fuglene for å finne litt glede igjen. Hvis ikke det dukker opp noe som det går an å ta tak i her da.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *