EN SÅKALT SPØRRERUNDE

Categories Spørsmål

Flere dager har gått, tiden har rullet og vi har nå klart å hoppe oss inn enda en høstfull måned som også har dratt med seg mørket for fullt. Oktober er her. Det er i hvert fall mye tydeligere at høsten er her, og flere og flere trær begynner å bli bare for løv.

Siden sist har kaninen klart å være på enda en tur på rømmen, og har til og med vært på spasertur ute i gata mens jeg har vært på jobb. Jammen godt det ikke er en vei som har stor trafikk sånn sett. Så det første jeg måtte gjøre da jeg kom hjem fra jobben her i går var å sikre dette kaninburet enda mer. Så nå, nå satser jeg på at hun ikke våger seg ut på store befaringer mer.

Utenom det så merkes det på kroppen at en ny årstid har tatt oss med vinden, og at energien forsvinner mer og mer i mørket. Jeg håper ikke det bare er meg som kjenner dette på kroppen. Jeg merker også at jeg ikke får til så mye som jeg ønsker for tiden – av det å binde sammen ord, uansett hvor mye jeg har lyst.

Derfor tenkte jeg å benytte sjansen til å slippet folket inn, hvis det er noen der ute, å prøve meg på en såkalt spørrerunde. Det er jo alltid litt ekstra spennende med å finne ut av hva andre lurer på. Så om du sitter på noen ord, del dem gjerne med meg, så kan vi løse “gåten” sammen. Kanskje kommer skrivelysten mer tilbake, og et håp om at det skjer litt mer spennende i hverdagen utenom det vanlige.

1 kommentar

1 thought on “EN SÅKALT SPØRRERUNDE

  1. Hei. Ny leser her av bloggen din😊👍.
    Nå har ikke jeg de store spørsmålene foreløpig, men artig at du formulerer spørsmålrunden slik du gjør, he he. Men da lurer jeg på, hva var det som fikk deg til å blogge i utgangspunktet? Du skriver jo veldig fint og bra. Også må jeg skyte inn at den jakken var veldig fresh og tidsriktig og du har en fantastisk utstråling! Og kjempefin hårfarge óg. Håper du får flere interessante spørsmål i de dagene som kommer. Så trist og slitsomt at kaninen din stikker avgårde!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *