JEG MÅTTE HA FLERE

Categories Mote og skjønnhet

Du vet du var klar for fredagen og at helgen ventet om ikke så lenge, når kroppen viste tegn og sto opp tidligere enn det alarmene var innstilt på. Med andre ord ble det en liten endring på starten av dagen enn det jeg hadde planlagt, men nå så gjør det ingenting når helgen er i vente og vi har to dager foran oss til å gjøre akkurat det man har lyst til.

Og det kunne vel heller ikke blitt en mer spennende start på helgen når man får beskjed om at en pakke har ankommet. For bare et par uker tilbake så kom jeg over en nettside som virket interessant, hvor det så ut til å finnes mye fint. På et av deres tekstilprodukter så ble jeg så hengt opp i hvor fint det var, og før jeg visste ordet av det hadde jeg allerede klikket et sett hjem til meg.

Jeg lot meg teste ut et sett i fargen grå, og det var ingen tvil. Jeg måtte ha flere! Så da jeg endelig fikk en ny pakke i posten i dag så var det bare å hoppe rett inn i den ene nye fargen.

Det at jeg bare skulle gå rundt i den sammen fargen kunne jeg se meg litt lei av på sikt, og jeg trengte flere farger som jeg kunne variere på. Merket er av Stronger, hvor de også har en egen side her.

For min del kunne jeg nærmest bodd i disse antrekkene, for stoffet er så myk og god og jeg merker omtrent ikke at jeg har det på meg. Men det skal sies at jeg var litt skeptisk i starten. Hvordan ville det se ut på meg? Ville jeg føle meg komfortabel å gå med det?

Jeg kan jo innrømme med å fortelle at det var litt rart de første gangene jeg brukte det. Spesielt å gå rundt med hele antrekket. Jeg har også brukt bare buksen med andre overdeler, og det er jo så mange kombinasjoner å variere med.

Heldigvis føler jeg meg mer vel med å ta disse antrekkene i bruk, og jeg har rett og slett lagt litt elsk i plaggene. Men det var ikke bare denne rosafargen som havnet i posten hos meg i dag. Jeg gikk også for en så nøytral og enkel farge som svart.

Jeg kunne sikkert fint klart å ha en helt egen garderobe med sånne type klær som dette. Jeg er veldig glad i plagg som er behagelig å ha på seg, og om jeg ikke velger å gå rundt med disse settene fra morgen av, så havner jeg ofte i dem senere på dagen og når kveldene kommer. For det finnes vel ingenting bedre enn å hoppe inn i en romslig joggebukse eller andre klær man føler sitter på akkurat sånn som man ønsker. Jeg angrer i hvert fall ikke at jeg har skaffet meg disse fargene av dette settet. Og hvem vet, kanskje blir det flere.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *