LYDEN AV STILLHET PÅ EN VÅRDAG

Categories Hverdag

Mens man er midt opp i en tid hvor det blir en del venting, så hvorfor ikke la oss suse avgårde på en liten sidevei bare for å gjøre noe helt annet?

Helgen er godt i gang allerede, selv om man ikke fyller den med så mye akkurat. Jeg vet ikke helt hva det har vært med denne uken, men jeg har kjent på at den har vært litt høyt oppe under taket og at det har skjedd litt av både det ene og det andre selv om jeg ikke har gjort så mye. Eller gjort like mye som jeg har ønsket for den saks skyld.

Det har også vært godt å kunne lytte til naturens lyder. Lyden av stillhet på en vårdag, selv om det ligger noen snøflekker litt her og litt der fra sesongens siste snøfall. Satser i hvert fall på det. For ute nå så viser det seg at det har begynt å spire enda mer, og det er så godt å se litt farger igjen.

Jeg har jo også tidligere snakket om et annet vårtegn. Et tegn som gir lyd, og som oftest gjør deg glad etter en lang tid med mørke dager. Nå er endelig fuglene mer fremme på catwalken, roper etter glede og er glade for at også de kan få litt mer energi nå som solen kommer med både lys og varme fremover.

For er det noe jeg har savnet, så er det solskinns- og lyse dager. Både jeg og alle sammen merker det, og jeg ser frem til dager, uker og måneder hvor energien er mer tilstede.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *