SÅ BEHAGELIG Å GÅ RUNDT MED

Categories Mote og skjønnhet

Er det en ting jeg har drømt om i alt for lang tid, så er det å oppgradere selve stammen av et garderobeskap. Jeg vet ikke hvor mange varianter av muligheter jeg har sett på, og ikke minst drømt om. Men å gå på utkikk etter et klesskap som i mine øyne skal være et drømmeskap, det blir det nok ikke med det første.

Istedenfor har jeg latt meg gå i enda flere feller på deres innmat. Jeg er jo ganske flink til å fylle opp skuffer, kurver og få alt til å henge på kleshengere. Og nå i det siste har det også ramlet ned noen pakker i postkassen min.

Det skal sies at jeg har hørt enormt mye bra om dette her merket. Flere kanaler har latt seg spre ut med et budskap om deres meninger og hvor godt tekstil det er i disse klærne. Og for ikke å henge helt utenfor så lot jeg meg klikke hjem et par som jeg kunne teste ut selv.

Tightser fra We are fit var noe jeg nå måtte skaffe meg. De skulle sitte så godt på og holde alt på plass, og ikke minst være så utrolig behagelig å bruke. Paret jeg klikket meg hjem var kommet, og med det samme ble dem testet.

Er det lov å si at man ble overraskende fornøyd? For å være ærlig så kunne jeg nærmest bodd i en sånn her hver eneste dag. Og hvorfor jeg ikke har skaffet meg slike tidligere lurer jeg fælt på selv.

Tenk å ha noe som sitter ekstra godt på en, men som samtidig er så behagelig å gå rundt med at man nesten ikke merker at man har dem på. Og ikke minst kan dem brukes til absolutt alt. Alt fra trening til hverdags.

De var så gode at jeg måtte sikre meg flere for å ha i garderoben. Og mange farger å velge mellom. Det er så mye fint at man nesten kunne tenkt seg det meste. Men da hadde det mer eller mindre ramlet utenfor mitt skap. Nå gleder jeg meg bare til å bruke disse tightsene enda mer, og kanskje ender du opp med å gå rundt i dem også.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *