TIDEN SPINNER NOK ALTFOR FORT

Categories Hverdag

Hver eneste morgen av de utpekte dagene så er jeg vant til å måtte stå opp ekstra tidlig, ta for meg en lat morgen og gjøre et godt stykke arbeid med jobb. Jammen godt det ikke er sånn i helgene, og plutselig satt vi her med et par fridager igjen.

For nå har man jammen klart det enda en gang også. Vi har spinnet oss i ukens siste sluttspurt, hvor skuldrene kan senke seg litt ekstra ned, man kan gjøre hva man måtte føle for, og ikke minst å lade opp til en ny uke som står for tur. For med meg som sikkert mange andre – sånn som med ukedagene så flyr helgen minst like fort unna den også.

Jeg legger også merke til at jeg ikke har stort å meddele for tiden, men kan jo fortelle at alt bare er bra om dagen. Jeg har sittet ofte i flere dager og hatt lyst til å binde sammen noen ord, men hvilke ord jeg skulle leke med har vært et problem for meg.

Tiden spinner nok altfor fort for meg til at jeg klarer å finne motivasjonen, eller et innhold å kunne skrible ned. Jeg føler omtrent ikke at det finnes noe annet enn mandager og fredagen, morgener og kvelder. Alt annet i mellom blir nærmest glemt, eller helt borte.

Kanskje føles det litt som å være en edderkopp her også, hvor man bare spinner og spinner videre, men ikke helt klarer å ta det ekstra store pusterommet og virkelig tenke over hva man egentlig tenker noen ganger. Eller, jeg tenker i og for seg veldig mye. Men om det er så spennende å dele er en annen ting.

Nå skal jeg i hvert fall unne meg helgen som er her. Hva jeg skal gjøre, eller hva jeg skal finne på har jeg ikke helt avklart med meg selv. Det blir nok en helg uten planer, så får man se hva tiden fylles med. God helg, og spinn deg videre på en spennende vei du også.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *