HELG BLIR DET UANSETT

Categories Hverdag

Sol og varme, og sommeren har latt seg blomstre denne dagen også. Hvem skulle tro at det var en sånn dag vi skulle få, når det sent på kvelden før lot seg lage en stor fest over himmelen som lyste opp landskapet.

Uheldigvis var det ikke full fest rundt her i dette distriktet, og jeg som har både håpet og gledet meg vilt til å få besøk av et heftig tordenvær igjen. Østfold var nok mest heldig der. Men tiden for sånt uvær er vi allerede inne i, så ønske er stort for at det snart kommer hit også.

Selv med en liten sår tåre trille nedover på innsiden av kinnet, så skal man ikke klage over denne fredagen som har vært her, og som snart renner ut om bare noen timer. Halvveis ut i måned, hvor dagene flyr, og vi har fått lov til å nyte atter en dag med sol, varme og sommerstemning.

En veldig fin avslutning på jobbuken, og plutselig satt vi her med helgen foran oss, igjen. Som alle andre helger så skal også disse fridagene nytes så langt det lar seg gjøre. Hva dem skal utfylles med har jeg ingen store anelse om enda. Men litt blir det i hvert fall å finne på.

Helg blir det uansett, selv om den vil fly like fort som alle disse såpeboblene gjør. Så blir det spennende å se rett før en ny uke starter, hva jeg har klart å fylle helgen min med. Kanskje har du noen spennende og artige planer for helgen din som du har lyst til å dele? Med andre ord – riktig god helg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *