UT MED DET – SPØR I VEI

Categories Spørsmål

Hvorfor ikke kvikke opp motivasjonen på uken ved å prøve seg på en såkalt runde med spørsmål? Det pleier å krible ganske ofte hvor jeg vil la fingrene springe fritt over tastaturet som jeg har foran meg alt for mye. Jeg har så lyst til å binde sammen haugevis av ord, mye mer enn det jeg gjør, men det ser nok ut til at jeg er i en periode hvor det ikke skjer så mye spennende som lar seg dele.

Det er minimalt med inspirasjon jeg kan finne også, så om jeg setter i gang med og la dere fyre løs med spørsmål som kan settes svar på, så kommer det kanskje enda flere tanker og idéer som lar seg bearbeide og og dele videre. Kanskje er det noen ønsker der ute om temaer som man kan skrible ned noen tanker om. Og jeg tar gjerne i mot både litt av inspirasjon og motivasjon. Men først la oss være litt gale – fyr løs og få unna noen spørsmål. Og husk, ingen spørsmål er dumme, men det er viktig å bruke den kloke kunnskapen man sitter med.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *