TAKK FOR MEG VG1

Categories Hverdag

Jeg våknet til morgen i dag til sola som skinte igjennom vinduet mitt, og en morgenvarme som var høyere enn vanlig. Jeg hadde fått på meg klær og ordnet meg for dagen, og på gradestokken var temperaturen ute allerede oppe i 16 grader. Solen skinte og varmen var her. Været kunne nesten ikke bli noe bedre på en slik dag som dette.

Med min faste og bestemte orden i hverdagen, dro jeg som vanlig tidlig ut av huset før skolen i dag. Vi startet litt senere fordi dette var den aller siste skoledagen på vg1 helse og oppvekst. Vi skulle ha avslutning på det flotte og fantastiske året vi har hatt sammen. Og avslutningen kunne ikke blitt bedre i dette tilfellet.

Vi var en fin gjeng samlet. Det ble disket opp med is, jordbær og brownies, og alt dette ble satt ut på et langbord som vi satt sammen rundt. Det ble både prating, mimring på året, humor og latter. Til og med en quiz ble gjennomført for å fylle avslutningen med litt mer underholdning. Vi hadde quiz til jul også, som læreren hadde ordnet. Og en quiz slår aldri feil.

Nå sitter jeg igjen med en litt rar følelse. En rar følelse som forteller at noe er over. Jeg har tatt mine siste steg sammen med denne klassen, og nå skal jeg aldri mer tilbake å ha undervisning sammen med dem mer. Jeg har vært storfornøyd med gruppen, og det har vært mye humor og glede blant oss.

Et kapittel har fått satt sin lenke med lås på. Gjennom dette året er det bare gode minner å se tilbake på, og det har vært et fantastisk år og utrolig mye læring på helse og oppvekst. Jeg har fått gode karakterer på oppgavene igjennom året, og gikk ut med høye standpunktkarakterer i disse fagene. Jeg er veldig fornøyd med opplegget og gruppen, og ikke minst min egen innsats. 
 

Takk for meg, vg1!

15 kommentarer

15 thoughts on “TAKK FOR MEG VG1

  1. Veronica S: Tror ikke det blir noe mer skole nå med det første. Håper på å kunne fortsette og jobbe. Har litt mer praksis igjen før jeg er ferdig utdannet. Men får se hva som skjer videre etter sommeren.

  2. Åh, fikk frysninger av å lese dette innlegget. Selv synes jeg det var utrolig trist å avslutte 1. vgs. Men nå er du jo ferdig med et helt år, så gratulerer og vel overstått 😀

  3. Husker tilbake til når jeg var ferdig, og det var både fint men også rart. Hadde så mange kjekke folk rundt meg som jeg ble årets savne. Har forresten Ukens blogg konkurranse nå, bli gjerne med om du ønsker. Ha en kjempefin kveld 🙂 😉 <3

  4. Veronica S: Jeg har alltid tenkt helse og sosial, for det het det da jeg gikk på videregående før. Men ting forandrer seg stadig vekk i dette samfunnet. Godt å høre at du også er fornøyd med løpet 🙂

  5. lailaan: Jeg fikk litt frysninger når jeg selv skrev det. Det blir veldig rart å forlate det fine miljøet på denne skolen, og nå skal jeg aldri mer tilbake dit igjen. Jeg har gått skole og tatt voksenopplæring i to klasser på ett år (vg1 og vg2 samtidig). Tidligere gikk jeg medier og kommunikasjon, men fant fort ut at det var ikke noe under dette jeg ville jobbe med videre. Etter tre år på skole, jobbet jeg i 2 år før jeg satte meg på skolebenken igjen nå i høst. Så nå er jeg ferdig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *