MIN HELG

Categories Hverdag

Vi er kommet til søndagskvelden, og enda en runde med helg er snart over. For meg har det ikke blitt så veldig mye med fri, hvor jeg var på skolen i går for å arrangere årets UKM (heldigvis blir det avspasering i begynnelsen av Mai). Oppgavene jeg gjorde var å sette ut stoler i (gym)salen og snurre av noen filmer sammen med en annen til juryen. Siden vi bare var seks fra klassen som var der, satt vi stort sett sammen i åpning- og registrerings luka. Var ikke stort annet å gjøre, og vi fikk tiden til å gå ved å sitte sammen. Ble en land dag, hvor jeg var på skolen fra 11:30 – 17:15. Vi fikk heldigvis gå en time tidligere, så kom ikke så alt for sent hjem som var planlagt. Så, hele lørdagen gikk bort til å være på skolen.

Søndager er så og si de samme. Ikke stort som har skjedd i heimen, og det var ikke like morsomt å stå opp til et lag med mer snø utenfor. Nå syns jeg det kan begynne og smelte, og den isen kan mer enn gjerne forsvinne den også. Det er jo livsfarlig å gå mange steder. Seneste denne uka når jeg skulle gå til skolen, gikk jeg gjennom skogen her jeg bor. Kunne ikke gå midt i bakken, for der var det rene skøytesklie. Gjennom busker og trær var det snø, og mye tryggere. Men farlig likevel. Jeg holdt på å gå på tryne her om dagen, og så flaks som jeg hadde, tok jeg i mot med min venstrehånd. Godt det ikke var den opererte armen som fikk gjennomgå flere smell og skader.
Ellers skjer det ikke stort. Bloggen er blitt lagt mer til siden, fordi det ikke er stort jeg har på hjertet. Men i kveld skal jeg bare slappe av å lade opp til en ny og hard uke. I morgen er det ny dag med trening igjen – hvis vi blir mange nok. Kjenner at det er så deilig å kunne ta på seg treningstøy igjen, selv om det ikke er alt jeg får lov til å gjøre enda. Hadde forresten ny time hos fysioterapeuten på fredag, og jeg må virkelig si at jeg kom til himmelen. Hun tøyde håndleddet, noe som jeg ikke klarer helt selv. Det var så utrolig deilig å få strekt på leddene! Nå gleder jeg meg masse til neste time, og håper hun gjør det samme da også. 
Håper dere har hatt en fin helg, og fått gjort akkurat det dere ville brukt denne helgen til ♥

Legger ved et bilde jeg tok i dag – med min Nikon D5100. Det er ikke mye det kamera blir brukt for tiden. Er i bruk til skoleoppgavene i foto, men ellers går det i LG P760.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *