ENDA EN HELG ER SNART OVER

Categories Hverdag

For en grå dag det har vært! Regnet masse, og har stort sett regnet i hele dag. Våknet i syv-åtte tiden tror jeg, og hørte at regnet nesten plasket ned. Klarte heldigvis å sovne igjen, men et par timer senere var det ikke sjans å sove lenger. Grått og trist var det da jeg kikket ut vinduet. Ellers er søndagen kjent til å være ‘kjedelige’. Har kost meg inne og tatt det helt med ro for å lade opp til en ny uke. Mamma har også vært borte, og da har vi kost oss med god middag senere på kvelden. 

Nå er jeg plantet godt tilrette foran tv-skjermen og titter på håndballkampen. Norge og Romania kaster ball, og det er veldig gjevnt i stillingen.

Heia Norge!

 

Q; Hvordan har din helg vært? Ser du på kampen?

2 kommentarer

2 thoughts on “ENDA EN HELG ER SNART OVER

  1. Ha en ny fin uke på jobb Pernille. Husker du avtalen vår??? …5.november 😉 Jeg vil se bildet med det nye sengesettet på,hihi.
    Har du lagt det på enda??

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *