MY SLEEPING PLACE

Categories Hverdag

Jeg elsker sengen min, og er super fornøyd da jeg dro til Bohus for å kjøpe en helt ny seng. Nå er dette akkurat et helt år siden, og jeg tror aldri jeg har sovet så godt på lenge, som det jeg har gjort i denne senga. Ren og enkel seng, men ingen detaljer – bortsett fra beina som er mest fancsy. Husker jeg ble litt misunnelig på min kusine, som hadde kjøpt en slik seng, bortsett fra at den var litt bredere. Men jeg har aldri angret ett sekund på at jeg kjøpte den, og prisen var heller ikke så ille. Endte opp med å betale 2250,- for den, og det var den vert. 
 Forrige helg hadde vi familiebursdag her for meg og min lillebror. Av den bitte lille gavehaugen jeg fikk, hvor det var gavekort på kino, et par pengelapper og et sengetøy, lovte jeg min tante at neste gang sengen skulle skiftes på, så skulle trekke fra dere brukes. Jeg er super fornøyd med det, og gleder meg til å legge meg i en nyoppredd seng til kvelden. 

4 kommentarer

4 thoughts on “MY SLEEPING PLACE

  1. Se der ja. Det ble jo fint…Håper du sov godt da <3 Jeg elsker det sengetøyet,synes det er så mykt og godt å sove i .
    Klem fra tante Hege

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *