HALLO HVERDAG

Categories Hverdag

Merker godt at ni dagers ferie er over. Andre nyttårsdag startet med planleggingsdag for Eikbarnehagene. Veldig morsomt å få være med på det, og vi snakket og gjorde noen praksisoppgaver i grupper på Kongseik. Dagen startet klokken ni, og det ble tre timer der før det ble en times pause. Da var det lunsj og så måtte vi komme oss til Kilden kino hvor vi skulle på foredrag med Marco Elsafadi. Der hadde vi en hel kinosal for oss selv. Flere barnehager rundt om i Tønsberg var å hørte på, og jeg må jammen si at dette var et fantastisk lærerikt, morsomt og spennende foredrag!!! Det var interessant hele veien, og jeg var ikke på nippe av pinnen for å sovne. Han klarte å holde de tre timene med prat på en oppmuntrene måte, og tok hele publikum med i samtalen inne imellom alt det han sa. For en mann sier jeg bare! Skulle gjerne hatt noen timer og hørt mer om det han hadde å fortelle, for å si det sånn. Dagen før hadde jeg sett for meg at dette kom til å bli en grusomt lang og kjedelig dag. Men der tok jeg visst helt feil. Lærte mye med andre ord.

Andre nyttårsdag var det tilbake på jobb. Den lille ferien jeg fikk var over, og det var litt tungt å komme tilbake. Selv med bare åtte barn på avdelingen. Mange av barna hadde tatt en inneklemt fridag denne dagen, og det var lite og henge fingrene i. Følte meg som en sombie i mange timer. Men arbeidsdagen i dag ble mye lettere. Har ikke følt meg noe trøtt, og nesten alle barna var på plass igjen. Og med alle de søte barna jeg har blir jo dagen fyllt med mye rart og spennende. Elsker jobben min!

Tenkte jeg kunne vise dere de bildene jeg tok på nyttårskvelden. Fikk også fikset photoshop i helgen, og da ble jeg glad. Hva skulle man egentlig gjort uten den? Ønsker dere en fin kveld videre!

 

1 kommentar

1 thought on “HALLO HVERDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *