JEG BLE UTFORDRET

Categories Hverdag

Ny uke, ny start og nye muligheter. Å våkne opp til et grått og trist vær var ikke akkurat det jeg håpet på da jeg tittet ut av vinduet. Jeg var ganske klar for en ny dag på jobb, men samtidig ikke. Noen dager går jeg rundt og gleder meg ekstra mye til sommerferie, og andre dager har jeg mer motivasjon til å jobbe. Men sånn er det jo med oss alle. Noen ganger er helt perfekte, og jeg vil nesten ikke hjem. Andre dager går jeg å venter i mange timer på at arbeidsdagen skal bli slutt. Men det beste av alt er at jeg koser meg. Ved siden av alt dette er jeg også veldig usikker. Hva er det jeg egentlig vil? Og kanskje er det lurt å finne ut litt mer snart. Problemet er bare det at verden består av så ufattelig mange muligheter og valg. Jeg er bare glad jeg er ferdig med tretten år på skole. Så få vi se hva det blir seinere. Jeg er fortsatt ikke interessert i å studere videre akkurat nå, og da er det godt å være i jobb.

Men inn på noe helt annet. Denne badeutfordringen som går rundt om kring på facebook. Jeg hadde i mine baktanker å kunne slippe og “blande” meg inn i dette. Men der tok jeg feil. Her i går ble jeg nemlig utfordret av min lillesøster, sammen med min familie. Da var det bare å dra med seg lillebror, Oskar, opp i dammen for å bade. Speilrefleksen ble med, sånn at jeg kunne filme dette her. Jeg fikk lillebror til å hoppe først, og etter hoppet jeg ut i også. Kaldt var det, men ikke sånn veldig ille når jeg tenker meg om i ettertid.

Dette er bilder som er tatt ut fra filmen (fikk ikke til å laste opp opptaket)
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *