BYTUR MED LILLESØSTER

Categories Hverdag

Nå er snart alt på stell, og alt klart for morgendagen. Nå er det bare å få seg selv ren og pen, og så er mye gjort. Hatt en veldig fin dag på jobb, hvor vi tok med en liten gruppe på 17. Mai markering sammen med Eik skole. Klassene kom med et innslag hver, og det ble mange sanger som har noe med morgendagen å gjøre. Ble til og med på togøving med et par barn. Alt i alt syns jeg det har vært en veldig fin dag, og været har stort sett vært med oss. Deilig å ikke gå med så mye klær, og kanskje se litt forsmak på mer sommer. Får bare krysse fingre og tær for at morgendagen blir like fin – om ikke bedre. Festdrakten ble gjort klar i går, så godt og ikke ha så mye å ta tak i siste liten. 

Hjem fra jobb var jeg en liten tur hjemom før jeg dro avgårde igjen. Lillesøster og jeg tok en liten tur til byen, og jammen ble det ikke litt klær på meg. En cardigan på både meg og søster – men forskjellige farger. Og en søt liten tshorte og ny bikini til sommeren, med masse bading forhåpentligvis. Så jeg har vært litt på farting kan du si, og litt hamstring på is til morgendagen. Legger også ved et bilde av den nye sommerkjolen jeg kjøpte for en ukes tid siden. Syns kjolen var kjempesøt og prøvde å få søsteren min til å “kjøpe” helt lit ved å si at jeg kunne betale den. Men det gikk hun visst ikke med på. Så, jaja… Da blir det snart kvelden slik at en ny pakke med energi kan bli brukt på dagen som venter oss.
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *