GRESSHOPPA SOM KOM PÅ BESØK

Categories Bilder

Vel hjemme fra jobb i går var det å få i se litt mat, og denne kroppen var ganske sliten etter arbeidet. Merker godt at hverdagen er nesten fullt tilbake igjen, og at ferie får jeg ikke sett etter før om syv uker. Jeg var derfor så snill og hentet lillebror hos min tante og fetter, etter at han hadde vært der på overnatting et par dager. Derfor var det veldig deilig å ta det helt med ro da kvelden kom. Egentlig skulle jeg ønske at jeg var en blekksprut når jeg var på jobb. Mange barn som søker kontakt, og alle skal holde hender – noen ganger på en gang også… Kanskje jeg skulle ha sydd på et par eller flere armer? Det hadde vært noe! Da hadde jeg rukket frem til alle.

Da vi kom hjem igjen fra Revetal og broren skulle inn på sitt rom, hylte han nesten etter meg. Midt på lista i taket var det et kryp som sto og som ikke hørte hjemme der. Og nei, det var ikke de vanlige husedderkoppene, de små maurene eller en flue på veggen. Dette dyret var grønt. En stor og fin gresshoppe hadde tatt seg turen inn i varmen, og følte seg vel trygg der. Denne karen måtte selvfølgelig stå litt modell for meg!

1 kommentar

1 thought on “GRESSHOPPA SOM KOM PÅ BESØK

  1. Kjempefine bilder, blinkskudd. Du et tøff, jeg hadde aldri turt å tatt disse bildene, er veldig pysete når det gjelder småkryp:):)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *