LITT FORVIRRET

Categories Hverdag

Våknet opp til høljeregn til morgen i dag, og store deler av dagen har det vært mye nedbør. Det er først nå det har gitt seg. Det har vært en ny dag på skolen i dag, og vi ble delt inn i de klassene vi skulle være i. Jeg har fått en kjempehyggelig dame som kontaktlærer, og tror dette kan bli veldig bra. Og det lille jeg har vært sammen med klassen ser det ut til å bli bra!

Men… Litt forvirret er jeg nå i starten. Jeg skal gå skole to (tre?) dager i uken. For noen uker siden fikk jeg bøkene jeg skulle ha, men siden jeg tar både vg1 og vg2/vg3 så fikk jeg tre nye tjukke bøker i dag. Så nå er det bare å holde orden på disse bøkene, for å få med riktig stoff til rett dag. 
 


 

Dagen på skolebenken ble det masse informasjon som ble gitt, og det er en ny del av hverdagen som man må sette seg inn i. Det er også litt rart å være tilbake på skolen, men samtidig føles dette riktig for det jeg vil drive med videre. Men etter noen uker med undervisning, lekser og prøver har jeg nok kommet inn i opplegget fra skolen, og det blir da lettere å senke skuldrene. Jeg liker stort sett å ha planer, eller vite hva som skjer rundt meg. Men nå som dette er så ferskt som det er og det tar litt tid, er skuldrene mine litt høyt oppe. Husker det var litt sånn da jeg startet å jobbe i barnehage også. Men alt kommer til å ordne seg til slutt. Jeg tror jeg også er en av de yngste i klassen – føler i hvert fall det, selv om jeg ikke er sikre på alle aldrene som er der enda. 
Vi fikk også lov til å dra i halv ett tiden i dag. Da var vi ferdig med å gå igjennom det vi skulle. Men ellers blir skoledagene frem til halv tre-tre eller noe sånt. Vi har ikke helt kommet i rute med det enda, og har startet året ganske rolig. Det jeg vet er at ikke starter før klokken ni om morgen, og det er ganske deilig. 

1 kommentar

1 thought on “LITT FORVIRRET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *