SKJÆRTORSDAGSTUR

Categories Hverdag

Det er ikke ofte jeg sover lenge om morgen. Men i dag dro jeg den litt ut. Tross alt det en liten ferie som har startet. En fridag, og ikke minst er det skjærtorsdag. Da jeg åpnet øynene for å se ut av vinduet, var det ikke akkurat sol jeg så. Det var litt grått og overskyet. Litt trist med andre ord. Derfor var det deilig bare å holde sengen litt lenger enn vanlig. 

Men hva er vel ikke fridager uten en god film. Opp gjennom barndommen har Olsenbanden vært veldig populært. Har sett alle Olsenbanden jr. filmene, og det er vel ikke langt unna at jeg har fått med meg alle fra voksenbanden også. Disse filmene er like morsom å se om og om igjen, og jeg tror aldri jeg kommer til å bli lei av og se dem. 

Selv om ikke solen har vist sine tegn i dag, ble det en liten tur ut. Mamma, pappa og jeg. Tok oss en liten runde i skogen i lysløypa på Eik. Der var det nesten stille og rolig, og var ikke mange ute og gikk som vi møtte på. Heldig med runden vår var vi også, for på slutten av turen begynte regnet å vise små tegn på at det var over oss.

Resten av skjærtorsdagen blir det stille og rolig. Tidligere i dag gikk det noen filmer som jeg så. Og får håpe at det kommer flere filmer litt senere som jeg kan titte på. 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *